ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ . . .


Στα πλαίσια της πράξης "Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ." έχει προσληφθεί στο σχολείο μας ψυχολόγος.
Η κ. Τσιράκη Σοφία είναι διαθέσιμη για όποιον/α μαθητή/τρια ή γονέα την χρειαστεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
psychologos1epalperama
@gmail.com
(παρακαλείστε να γράψετε τα προσωπικά σας στοιχεία: ονομ/νυμο και τάξη, και οι γονείς ονομ/νυμο και τάξη του παιδιού).

 Συμμετόχη των μαθητών και των μαθητριών της


Β΄ τάξης Ηλεκτρονικών στον μαθητικό διαγωνισμό


   "Βιντεομουσεία 2014". 


  1. Πρώτη ταινία 

 " Όνειρο Αρειανής νύχτας "

Ταινία μικρού μήκους που γυρίστηκε από τους μαθητές της

Β΄ Τάξης Ηλεκτρονικών του 1ου ΕΠΑΛ Περάματος

στα πλαίσια του μαθητικού διαγωνισμού "Βιντεομουσεία 2014".


Σκοπός του διαγωνισμού είναι να δοθεί

στους μαθητές-τριες η ευκαιρία να συνεργαστούν

πάνω σε μια δημιουργική δραστηριότητα, να εξοικειωθούν με τη «γλώσσα» της

κινηματογραφικής αφήγησης, να γίνουν κριτές και ερευνητές

του άμεσου προσωπικού τους περιβάλλοντος και να

παρατηρήσουν με κριτική ματιά την καθημερινότητά τους.


Η ταινία αφηγείται ένα εφηβικό όνειρο επιστημονικής καταξίωσης.

Ο ήρωας ένας εφευρετικός μαθητής με φαντασία που

τον ταξιδεύει μέχρι τα εργαστήρια της NASA και το διάστημα,

επιστρέφει στην πραγματικότητα της σχολικής τάξης

περιμένοντας την σειρά του...

 

 Η ταινία: " Όνειρο Αρειανής Νύχτας ".

 

2. Δεύτερη ταινία.

 

  "Eφιάλτης στο δρόμο με τα likes"

 

 

Ταινία μικρού μήκους που γυρίστηκε από τους μαθητές

της Α1 Τάξης του

1ου ΕΠΑΛ Περάματος στα πλαίσια

του μαθητικού διαγωνισμού "Βιντεομουσεία 2014".


Σκοπός του διαγωνισμού είναι να δοθεί στους μαθητές-τριες η ευκαιρία

να συνεργαστούν πάνω σε μια δημιουργική δραστηριότητα,

να εξοικειωθούν με τη «γλώσσα» της κινηματογραφικής αφήγησης,

να γίνουν κριτές και ερευνητές του

άμεσου προσωπικού τους περιβάλλοντος

και να παρατηρήσουν με κριτική ματιά την καθημερινότητά τους.


Στο όνειρο του έφηβου μαθητή παρουσιάζονται

ο φόβος της περιθωριοποίησης

και της απόρριψης από τους συνομήλικούς του.


Η επικοινωνία και η κοινωνικοποίηση βρίσκονται ιεραρχικά ψηλά

στις ανάγκες του έφηβου μαθητή.


Στη σύντομη εμπειρία του μαθητή, θέτουμε τον προβληματισμό

αν οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν ή δυσχεραίνουν

την επικοινωνία μεταξύ των νέων.

Λειτουργώντας σαν ένα πρίσμα που

στρεβλώνει τις ανθρώπινες σχέσεις,

ο άνθρωπος αποστασιοποιείται από την άμεση επαφή

και επικοινωνία και

υποκαθιστά αυτές μέσω συγκεκριμένων πρωτοκόλλων

και κωδίκων έκφρασης.

 

Ο μη μυημένος στη σύγχρονη τεχνολογία

είναι καταδικασμένος στην απομόνωση....

 

   H ταινία: "Εφιάλτης στον δρόμο με τα likes"